اخبار بین المللی, سلول درمانی
شماره: 34307
1400/03/31 - 11:00
سمپوزیوم کاربرد سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی در درمان ناباروری

پژوهشگاه ابن سینا، در راستای به کارگیری روش‌های جدیدتر نظیر سلول درمانی و مهندسی بافت در درمان ناباروری برگزار می کند.

به گزارش بنیان، پژوهشگاه فناوری‌های نوین علوم زیستی جهاد دانشگاهی ابن سینا با سابقه سال‌ها فعالیت مطالعاتی و درمانی در زمینه درمان ناباروری، سلول‌های بنیادی و مهندسی بافت با همکاری ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری «سمپوزیوم کاربرد سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی در درمان ناباروری» برگزار می‌نماید. در این سمپوزیوم در خصوص موضوعات اساسی از جمله جایگاه کنونی سلول درمانی در حوزه ناباروری، تازه‌ها و کاربرد پزشکی بازساختی و مهندسی بافت در درمان ناباروری، پیشرفت‌ها و دورنمای مهندسی بافت و تولید گامت از منشأ سلول‌های بنیادی و نقش بانک سلولی در حفظ باروری و درمان ناباروری بحث و تبادل اطلاعات خواهد گردید.
هدف از برگزاری این سمپوزیوم، بررسی و تبادل نظر محققین، پزشکان و دانشمندان فعال در حوزه درمان ناباروری زنان و مردان با استفاده از تکنولوژی سلول‌های بنیادی و مهندسی بافت می‌باشد تا ضمن ارائه اطلاعات و نتایج آخرین دستاوردها، به بررسی مسائل و چالش‌های این حوزه پرداخته و راه حل‌هایی را در جهت رفع آن‌ها تبیین کنیم.

برگزاری این سمپوزیوم، با مشارکت فعال و مؤثر محققین، اندیشمندان و صاحب‌نظران، نقطه عطفی در تحولات مبتنی بر سلول‌های بنیادی در حوزه درمان ناباروری خواهد بود.
جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 22432020-021 داخلی 455 تماس حاصل فرمایید و یا با ایمیل edu.avicenna.ac.ir مکاتبه فرمایید.

پایان مطلب/

منبع

https://www.avicenna.ac.ir/shortcut/symposium

©2013 Royan Corporation. All Rights Reserved